Czesc moze mnie pamieta z dawnych czasow, wieksza czesc pewnie nie:].
W skrocie:
Godz 23-23:20, dzis, Nowy^ upomina 'zebym opanowal ping' - jak bym w ogole mogl to zrobic[fakt skakal kolo 200], po chwile w ferworze walki dostaje kicka [domyslam sie za ping] i teraz ladnie sie pytam z jakiej paki?
Skoro jest jest zainstalowany plugin ktory kickuje, pow 150 i mnie jakos nie wywalil, wiec czemu on to uczynil
Nie wiem? - moze Nowy^ chcial sie popisac czy zrobic komus miejsce bo oczywiscie ciezko wbic.
Nie gram juz od 3 lat i tak sporadycznie sobie wchodze na fajne mapki i tak pogadac i ogolnie mi to lotto, ale jak pisalem zglaszam dla zasady bo poczulem sie pokrzywdzony!:)
Pozdrowki & Peace!
Ps.kemo -
Sprawdź czy twój post jest zgodny z poniższymi zaleceniami i w razie konieczności edytuj go! Jezeli właśnie złozyłeś skargę na admina pamiętaj: Podaj datę i przyblizoną godzinę zdarzenia,
Podaj nazwę mapy na jakiej zdarzenie miało miejsce,
Podaj swoje STEAM_ID,
Dokładnie opisz zaistaniałą sytuację.
Jezeli właśnie złozyłeś skargę na gracza pamiętaj: Podaj datę i przyblizonę godzinę zdarzenia,
Podaj nazwę mapy na jakiej zdarzenie miało miejsce,
Podaj STEAM_ID gracza na którego składasz skargę,
Jezeli zdarzenie dotyczy posądzenia o czity podaj link do dema i wklej screen statusu,
Dokładnie opisz zaistaniałą sytuację.
Jezeli zamierzasz zabrać głos w dyskusji na temat skargi weż pod uwagę że udział w dyskusji moze brać tylko osoba: Składająca skargę,
Oskarżona,
Która była na serwerze w momencie zdarzenia i chce wnieść do tematu cos nowego,
Admini
Wszystkie inne posty bedą kasowane i nagradzane ostrzeżeniem (3 ostrzezenia i zakaz pisania na forum)